04:29 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

عقب مانده

 صنعت عقب مانده خودرو «داعش آهنین» است
پایگاه خبری راد: یک عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: امسال سال حمایت از کالای ایرانی است اما کالایی که کرامت انسانی را حفظ کند. مقام معظم رهبری بر مرغوبیت کالای ایرانی بیشتر تاکید دارند.
داغ‌ترین بحث‌های مهم‌ترین گردهمایی انرژی جهان چه بود؟
پایگاه خبری راد: کنفرانس سالانه CERA Week بدون شک مهم‌ترین کنفرانس نفت و گاز جهان است و نشست امسال شاهد پرتعدادترین حضور در تاریخ ۳۵ ساله این رویداد بود که حاکی از بازگشت به زندگی صنعت نفت و گاز پس از رکود چند ساله است.
نوع سرمایه گذاری در صنایع پیشران؛ مهم است
پایگاه خبری راد: سند چشم‌انداز توسعه ۱۴۰۴ در حالی مسائلی مانند افزایش درآمد سرانه، اشتغال، توسعه صادرات و ایجاد ارزش افزوده را در خود جای داده که بدون شک بخش صنعت کشور نقشی بسیار مهم در دستیابی به اهداف موردنظر ایفا می‌کند.
بانک‌ها موانعی بر سر راه کارآفرینان ایجاد می‌کنند
پایگاه خبری راد: رییس پژوهشکده پولی و بانکی با تأکید بر اینکه اقتصاد ایران از دیگر کشورها عقب‌مانده است، گفت: بانک‌ها برای کارآفرینان موانعی به وجود می‌آورند و مباحث مالی و مدیریتی دو مشکل اساسی برای کارآفرینان است.
همکاری «ب.ام.و» با «گریت وال» چین قطعی شد
پایگاه خبری راد: گزارش بلومبرگ نشان می‌دهد که بی‌ام‌و قصد دارد با همکاری گریت‌وال چین، به تولید خودروی الکتریکی با برند مینی در چین اقدام کند.
حال کارگران خوب نیست!
پایگاه خبری راد: دبیر کل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران معتقد است اگر دستمزد کارگران چندبرابر خط فقر بود شاید موجب تورم می‌شد ولی در شرایط فعلی افزایش مزد به تورم دامن‌ نمی‌زند. به گفته وی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافتی با تمام مزایا رقمی نیست که به معیشت یک کارگر و خانواده‌اش کمک کند.
توان تولید ۴۰۰ میلیون کفش در ایران/ به واردات نیاز نداریم
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه کفاشان دست‌دوز با تاکید بر اینکه در کشور زمینه تولید ۴۰۰ میلیون جفت کفش وجود دارد، گفت: با توجه به مصرف ۲۵۰ میلیونی ایران نیازی به واردات کفش نداریم.
برای کمبود عرضه نفت آماده شوید
پایگاه خبری راد: طبق گزارش شرکت مالی سیتی، کسانی که در بازار نفت از سرازیر شدن عرضه اوپک در سال آینده واهمه دارند، شاید بهتر باشد برای کمبود عرضه آماده شوند.
صفحه قبل | صفحه بعد